Servis
Naše technické oddělení zajišťuje pro zákazníky následující služby:
- Telefonická poradenská služba, konfigurace tiskáren, odstraňování chyb v řídících programech, přenos datových souborů modemem, přenos dat přes e-mail, konfigurace s využitím interface PrintNet, zhotovení formulářů na zakázku.
- Servisní zásahy, preventivní prohlídky tiskáren, profylaxe, na základě uzavřených smluv servisní zásahy po celém území ČR s reakční dobou již od 4 hod
- Softwarová podpora tiskáren, ovladače pod Windows, upgrade emulací, školení uživatelů v prostředí IGP
Na základě požadavků našich uživatelů jsme rozšířili nabídku služeb o:
- mimořádnou pohotovost technika 24/7 při velkých objemech tisků u zákazníka
- pravidelné profylaxe ve zkrácených intervalech oproti standardním podmínkám
- upgrade firmware u tiskáren, možnost odkupu starších modelů protihodnotou !
- školení obsluhy tiskárny zákazníka v rozšířeném rozsahu dle požadavků
Postup při objednávce servisního zákroku:
Telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 16:00 - tel: 541 241 957
Emailem: servis@profiprint.cz
Vyplněním formuláře na webu: formulář žádosti o servisní zákrok
Hotline pro stávající zákazníky:
Na základě požadavků uživatelů jsme pro Vás připravili službu (je určena pouze jako podopora pro námi dodaná zařízení, která jsou v záruční době nebo pod platným servisním kontraktem). V mnoha případech jsou tiskárny nasazovány ve vícesměnném provozu, někdy i o víkendech. Může docházet k menším technickým problémům, které jdou vyřešit i telefonicky v součinnosti se servisním technikem. Proto je k dispozici tato služba - linka technické podpory, kde můžete tyto případné problémy konzultovat.
![]() |
608 441 445 |
7 dní v týdnu vždy od 7:00 do 19:00 hod |
V případě reklamace zařízení, jeho části, spotřebního materiálu nebo náhradního dílu si stáhněte náš reklamační protokol. Vyplňte ho a naskenovaný (nejlépe ve formátu PDF) odešlete na výše uvedený email servisního oddělení.