Servis

Naše technické oddělení zajišťuje pro zákazníky následující služby:

  • Telefonická poradenská služba, konfigurace tiskáren, odstraňování chyb v řídících programech, přenos datových souborů modemem, přenos dat přes e-mail, konfigurace s využitím interface PrintNet, zhotovení formulářů na zakázku.
  • Servisní zásahy, preventivní prohlídky tiskáren, profylaxe, na základě uzavřených smluv servisní zásahy po celém území ČR s reakční dobou již od 4 hod
  • Softwarová podpora tiskáren, ovladače pod Windows, upgrade emulací, školení uživatelů v prostředí IGP

Na základě požadavků našich uživatelů jsme rozšířili nabídku služeb o:

  • mimořádnou pohotovost technika 24/7 při velkých objemech tisků u zákazníka
  • pravidelné profylaxe ve zkrácených intervalech oproti standardním podmínkám
  • upgrade firmware u tiskáren, možnost odkupu starších modelů protihodnotou !
  • školení obsluhy tiskárny zákazníka v rozšířeném rozsahu dle požadavků

Postup při objednávce servisního zákroku:

Telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 16:00 - tel: 541 241 957
Emailem: servis@profiprint.cz
Vyplněním formuláře na webu: formulář žádosti o servisní zákrok

Hotline pro stávající zákazníky:

Na základě požadavků uživatelů jsme pro Vás připravili novou službu. V mnoha případech jsou tiskárny PRINTRONIX nasazovány ve vícesměnném provozu, někdy i o víkendech. Může docházet k menším technickým problémům, které jdou vyřešit i telefonicky v součinnosti se servisním technikem. Proto jsme připravili novou službu, linku technické podpory, kde můžete tyto problémy konzultovat.

608 441 445

7 dní v týdnu vždy od 7:00 do 19:00 hod

V případě reklamace zařízení, jeho části, spotřebního materiálu nebo náhradního dílu si stáhněte náš reklamační protokol. Vyplňte ho a naskenovaný (nejlépe ve formátu PDF) odešlete na výše uvedený email servisního oddělení.