Servis a opravy tiskáren

Naše servisní oddělení zajišťuje záruční opravy všech námi dodaných zařízení po celou dobu záruky. V případě sjednaných nadstandardních kontraktů je tato povinnost přenesena přímo na výrobce a jeho centralizovaná servisní střediska, svoz je řešen pověřenou spediční společností přímo od zákazníka. U pozáručních oprav Vám můžeme nabídnout servis u těchto typů zařízení:

  • servis a opravy tiskáren řádkových maticových, laserových a termotiskáren Printronix
  • servis a opravy termotiskáren tiskáren Zebra
  • servis a opravy tiskáren termotiskáren Datamax
  • servis a opravy tiskáren termotiskáren Intermec
  • servis a opravy tiskáren termotiskáren Godex
  • servis a opravy řezacích a trhacích automatů Hefter Systemform
  • servis a opravy jehličkových, dokumentčních a pasových tiskáren Compuprint

Servis a opravy probíhají standardně v našem středisku v Brně, u větších zařízení lze dohodnout servisní zákrok přímo na místě u zákazníka, při nezáručních opravách za úhradu náhradních dílů, času práce a cestovních nákladů servisního technika.

Servisní smlouvy

Pro zařízení, které jsou před skončení záruční doby lze dohodnout zařazení do tzv. "servisní smlouvy". Tím se zařízení po skončení záruky dostane do režimu plně srovnatelného s běžnými záručnímu podmínkami, které jsou pro jednotlivé značky a modely typické. Cena servisní smlouvy je běžně definovaná jak % paušální měsíční částka z ceníkové ceny zařízení. Pro bližší informace nás v případě zájmu kontaktujte.